„Naši českou kosmetiku sama zkouším, díky tomu znám přesně její účinky,” pochvaluje si Veronika Gebauerová ze zákaznické podpory

Zpět

Veronika Gebauerová posílila NAFIGATE Cosmetics tým teprve nedávno. S produkty, značkou a filozofií se ale sžila na první vyzkoušení. Zjistěte, čím si Veroniku ze zákaznické podpory česká kosmetika získala.  

Jak jste značku a přípravky vnímala při prvním kontaktu?

Od narození syna, respektive od těhotenství, jsem se začala zajímat o přírodní kosmetiku a kosmetiku, která co nejméně zatěžuje tělo. Proto jsem byla ráda, že NAFIGATE kosmetika je bez parfemace, parabenů a škodlivých látek.  

Co vás nejvíce u přípravků překvapilo?

Že si je firma sama vyrábí a zkouší. A navíc u nás v České republice.

„V době, kdy jsem se začala jako náctiletá líčit, jsem chtěla o kosmetice zjistit více. Ale soustředila jsem se pouze na dekorativní kosmetiku. V mládí mi přišlo naprosto zbytečné používat krémy na obličej.”

A jaký vztah jste měla a máte k vědě?

Věda je pro mě věda ????.  

Jaký nejbláznivější zážitek ze zákaznické podpory máte?

Občas se stává, že muži po telefonu flirtují a zvou na rande. Většinou to ale tak bláznivé není. Často slyším osobní příběhy, trápení a zážitky zákazníků, takže jsem taková terapeutka na telefonu. Vážím si toho, že se mi lidé svěří a jsem ráda, že jim dokážu pomoci.
„Když volají zákazníci, že si neví s něčím rady nebo udělali něco špatně, uklidním je a požadavek vyřeším. Je příjemné na konci hovoru slyšet spokojeného a klidnějšího člověka.“

Co mohou lidé čekat, když zavolají na zákaznickou linku?

Že s nimi bude mluvit někdo, kdo se pokusí odpovědět na všechny jejich otázky a požadavky ohledně NAFIGATE. Společně zvládneme situace, kdy si neví rady s nákupem, potřebují upravit objednávku nebo mají otázku ke konkrétnímu produktu.  

Řešíte všechny otázky hned nebo voláte zákazníkům později?

Pokud si musím informace dohledat nebo zjistit, nedržím zákazníka na telefonu a volám zpět. Je to komfortnější pro obě strany.  

Které dotazy se opakují?

Opakovaně chtějí zákazníci poradit s používáním přípravků. Třeba jak kombinovat séra s krémy nebo jestli zvolit kyselinu či Anti-Aging.  

A jaké jsou správné odpovědi?

Kosmetiku doporučuji přímo k jejich typu pleti, či s ohledem na konkrétní problém. Kombinace sér a krémů je možná, dokonce pro maximální efekt žádoucí.
Veronika na otázky nejčastěji odpovídá přes e-mail nebo chat na webu. Přes telefon obvykle řeší dotazy ohledně objednávek.

V poslední době máte v nabídce nové produkty, podílela jste se na jejich testování?

Zatím jsem měla možnost se testovat odličovací olej, ale už pracujeme na výrobě dalšího přípravku, tak se těším na další nové testování.

Mohlo by vás zajímat

Kategorie

Kyselina hyaluronová nejen pro dokonalou pleť. Představujeme další využití oblíbené hydratační látky

Všichni dnes víme, že kyselina hyaluronová je skvělým doplňkem kosmetické rutiny, a to zejména pro své intenzivní hydratační schopnosti. Pomůže však i v jiných případech – takových, kdy pokožka čelí vážnějším problémům.

Dezinfekční gely na ruce: na co si dát pozor?

Gely, balzámy a jiné čisticí přípravky na ruce jsou dnes již neodmyslitelnou součástí našich kabelek, stolů nebo přihrádek v autě. Dezinfekci ale nesmíme s klasickým mytím rukou zaměňovat. Měla by pomáhat spíše v případech, kdy se k vodě a mýdlu nedostaneme. A i v těchto situacích je důležitý správný postup a koncentrace.

Pečujte o pleť po čtyřicítce správně s našimi tipy

První známky stárnutí pleti nastupují okolo třicátého roku. Můžeme sledovat první jemné linky a chybky ve struktuře pokožky. Vše se ale pořádně projeví až po čtyřicítce. S vráskami se ale nemusíme ještě smiřovat. Stačí si správně upravit kosmetickou péči a zachovat si přirozenou krásu i nadále.