„Naši českou kosmetiku sama zkouším, díky tomu znám přesně její účinky,” pochvaluje si Veronika Gebauerová ze zákaznické podpory

Zpět

Veronika Gebauerová posílila NAFIGATE Cosmetics tým teprve nedávno. S produkty, značkou a filozofií se ale sžila na první vyzkoušení. Zjistěte, čím si Veroniku ze zákaznické podpory česká kosmetika získala.  

Jak jste značku a přípravky vnímala při prvním kontaktu?

Od narození syna, respektive od těhotenství, jsem se začala zajímat o přírodní kosmetiku a kosmetiku, která co nejméně zatěžuje tělo. Proto jsem byla ráda, že NAFIGATE kosmetika je bez parfemace, parabenů a škodlivých látek.  

Co vás nejvíce u přípravků překvapilo?

Že si je firma sama vyrábí a zkouší. A navíc u nás v České republice.

„V době, kdy jsem se začala jako náctiletá líčit, jsem chtěla o kosmetice zjistit více. Ale soustředila jsem se pouze na dekorativní kosmetiku. V mládí mi přišlo naprosto zbytečné používat krémy na obličej.”

A jaký vztah jste měla a máte k vědě?

Věda je pro mě věda ????.  

Jaký nejbláznivější zážitek ze zákaznické podpory máte?

Občas se stává, že muži po telefonu flirtují a zvou na rande. Většinou to ale tak bláznivé není. Často slyším osobní příběhy, trápení a zážitky zákazníků, takže jsem taková terapeutka na telefonu. Vážím si toho, že se mi lidé svěří a jsem ráda, že jim dokážu pomoci.
„Když volají zákazníci, že si neví s něčím rady nebo udělali něco špatně, uklidním je a požadavek vyřeším. Je příjemné na konci hovoru slyšet spokojeného a klidnějšího člověka.“

Co mohou lidé čekat, když zavolají na zákaznickou linku?

Že s nimi bude mluvit někdo, kdo se pokusí odpovědět na všechny jejich otázky a požadavky ohledně NAFIGATE. Společně zvládneme situace, kdy si neví rady s nákupem, potřebují upravit objednávku nebo mají otázku ke konkrétnímu produktu.  

Řešíte všechny otázky hned nebo voláte zákazníkům později?

Pokud si musím informace dohledat nebo zjistit, nedržím zákazníka na telefonu a volám zpět. Je to komfortnější pro obě strany.  

Které dotazy se opakují?

Opakovaně chtějí zákazníci poradit s používáním přípravků. Třeba jak kombinovat séra s krémy nebo jestli zvolit kyselinu či Anti-Aging.  

A jaké jsou správné odpovědi?

Kosmetiku doporučuji přímo k jejich typu pleti, či s ohledem na konkrétní problém. Kombinace sér a krémů je možná, dokonce pro maximální efekt žádoucí.
Veronika na otázky nejčastěji odpovídá přes e-mail nebo chat na webu. Přes telefon obvykle řeší dotazy ohledně objednávek.

V poslední době máte v nabídce nové produkty, podílela jste se na jejich testování?

Zatím jsem měla možnost se testovat odličovací olej, ale už pracujeme na výrobě dalšího přípravku, tak se těším na další nové testování.

Mohlo by vás zajímat

Kategorie

Šetrná opalovací emulze: jak pracujeme s celosvětovým unikátem

Když jsme se rozhodli, že uvedeme produkt se zbrusu novým materiálem, bylo nám jasné, že proces s sebou ponese mnoho výzev. Přečtěte si, jak ladíme a testujeme opalovací emulze s přírodním polymerem P3HB.

Ředitel NAFIGATE Cosmetics sdílí postřehy z italského kosmetického veletrhu

V půlce března se uskutečnila jedna z nejprestižnějších kosmetických akcí v Evropě. Veletrh Cosmoprof přilákal přes 200 000 návštěvníků a více než 2 000 vystavovatelů. Ondřej Mynář, ředitel NAFIGATE Cosmetics, se zde rozhodl načerpat inspiraci. Přečtete si, co si z veletrhu odnesl.

Víme, jak nejlépe připravit pokožku na léto plné slunce

Opalovací přípravky máme nachystané. Klobouky čekají v šatníku a sluneční brýle na botníku. Horké letní dny jsou tady. Před sluněním je ale důležité vědět, jak se na léto správně připravit. A i sluneční záření nám k tomu pomůže.