Veronika Gebauerová posílila NAFIGATE Cosmetics tým teprve nedávno. S produkty, značkou a filozofií se ale sžila na první vyzkoušení. Zjistěte, čím si Veroniku ze zákaznické podpory česká kosmetika získala.
Jak jste značku a přípravky vnímala při prvním kontaktu?
Od narození syna, respektive od těhotenství, jsem se začala zajímat o přírodní kosmetiku a kosmetiku, která co nejméně zatěžuje tělo. Proto jsem byla ráda, že NAFIGATE kosmetika je bez parfemace, parabenů a škodlivých látek.Co vás nejvíce u přípravků překvapilo?
Že si je firma sama vyrábí a zkouší. A navíc u nás v České republice.

A jaký vztah jste měla a máte k vědě?
Věda je pro mě věda ????.Jaký nejbláznivější zážitek ze zákaznické podpory máte?
Občas se stává, že muži po telefonu flirtují a zvou na rande. Většinou to ale tak bláznivé není. Často slyším osobní příběhy, trápení a zážitky zákazníků, takže jsem taková terapeutka na telefonu. Vážím si toho, že se mi lidé svěří a jsem ráda, že jim dokážu pomoci.
Co mohou lidé čekat, když zavolají na zákaznickou linku?
Že s nimi bude mluvit někdo, kdo se pokusí odpovědět na všechny jejich otázky a požadavky ohledně NAFIGATE. Společně zvládneme situace, kdy si neví rady s nákupem, potřebují upravit objednávku nebo mají otázku ke konkrétnímu produktu.Řešíte všechny otázky hned nebo voláte zákazníkům později?
Pokud si musím informace dohledat nebo zjistit, nedržím zákazníka na telefonu a volám zpět. Je to komfortnější pro obě strany.Které dotazy se opakují?
Opakovaně chtějí zákazníci poradit s používáním přípravků. Třeba jak kombinovat séra s krémy nebo jestli zvolit kyselinu či Anti-Aging.A jaké jsou správné odpovědi?
Kosmetiku doporučuji přímo k jejich typu pleti, či s ohledem na konkrétní problém. Kombinace sér a krémů je možná, dokonce pro maximální efekt žádoucí.