Vrácení zboží a reklamace

Naše zboží vyrábíme s precizností a co největším důrazem na kvalitu. Spokojenost zákazníků je pro nás vždy na prvním místě.

I tak se ale může stát, že produkty neodpovídají vašim požadavkům nebo nevyhovují vaší pleti. Z těchto a dalších důvodů jsme připravili jednoduchý program, prostřednictvím kterého zboží snadno vrátíte, reklamujete nebo rychle odstoupíte od smlouvy.

Vrácení zboží

Reklamace

Odstoupení od kupní smlouvy

Nejste spokojeni s našimi produkty? To je nám moc líto. Pokud si přejete zboží vrátit, zadejte prosím Váš e-mail do kolonky. Zašleme Vám další instrukce.

Je se zbožím nějaký problém? Rádi Vám ho obratem vyměníme. Zadejte Váš e-mail a my Vám ihned napíšeme, jak postupovat dále.

Přejete si odstoupit od smlouvy? Rádi Vám vyhovíme. Zadejte Váš e-mail a ihned zašleme informace o tom, jak v procesu pokračovat. 

Veronika Gebauerová

VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Vaše spokojenost je pro mě a celý tým NAFIGATE na prvním místě. S týmem budeme řešit vrácení zboží i reklamace co nejrychleji. Pokud se budete chtít na cokoliv ohledně procesů zeptat, neváhejte a zkontaktuje mne. Do 24 hodin vám rovněž sdělím detaily ohledně průbehu a našich rozhodnutí o uznání případů. 


Zákaznický chat (8:00 - 16:00)

Chat naleznete v pravém rohu stránky


info@nafigatecosmetics.cz

Na vaše dotazy odpovíme do 24 hodin


+420 733 144 437

Zavolejte nám kdykoliv od 8:00 do 18:00