Představujeme novou identitu

Zpět

Určitě jste si všimli, že je něco jinak. Náš web obdržel zbrusu nový kabát. A tím nekončíme. Za několik dní totiž do něj oblečeme i naše produkty a postupně celou naši firmu. Přečtěte si, jak to celé probíhalo.

Proč ta změna?

Všechno to začalo to před třemi lety. Do světa kosmetiky jsme vstoupili s prvními třemi produkty. Už tehdy jsme ale měli jasný plán — vyrábět kosmetiku, která sází na šetrnost a kvalitu. Můžeme s klidným srdcem říci, že v plnění plánu stále pilně pokračujeme.   

Na starou identitu jsme sice byli zvyklí, ale učinit další krok bylo důležitější.

Od té doby se naše produktové portfolio rozrostlo o desítky produktů. Není proto divu, že stará identita přestala odpovídat našim hodnotám. Došlo nám, že je potřeba udělat změnu.

Přes půl roku jsme přemýšleli, zkoušeli a navrhovali. Přijít s unikátním designem, který by hned odrážel to, za čím stojíme, nebylo vůbec lehké.

  • Uvědomujeme si, že je nutné přijít s novým grafickým konceptem.
     
  • Hledáme motiv, který by působivě odrážel naši filosofii.
     
  • Tvoříme a testujeme. Po týdnech přemýšlení se blížíme k cíli.
     
  • Představujeme výsledek. Nová identita je na světě.
Věříme, že nová identita lépe sděluje to, co je pro nás v NAFIGATE Cosmetics nejdůležitější.

Šetrnost

Do našich kosmetických přípravků jsme vložili jen ověřené látky ve správném poměru. Proto jsou šetrné k pleti i přírodě. Nepoužíváme parabeny ani parfemaci.

Účinnost

Pečlivě vybíráme každou látku, analyzujeme její účinky a možnosti kombinací s ostatními látkami. Proto máme jistotu, že účinně pečují o pleť.

Výzkum

Klíč ke kráse nacházíme ve vědě. Vyvíjíme unikátní receptury a sledujeme světové trendy. V kosmetice využíváme nové technologie.

Partnerství

Nové produkty připravujeme na základě vašich podnětů. Ať už jde o první návrh nebo finální doladění složení. Nic nemusíme tajit, vysvětlujeme účinky všech produktů i jednotlivých látek.

Co je dále nového?

Prvním produktem, který jsme uvedli ve zbrusu novém kabátě je sprchové peelingové mléko. Narozdíl od běžné sprchové peelingové péče nevyužívá k odstraňování odumřelých kožních buněk a nečistot mikroplasty.

Mikroplasty jsou nerozložitelné plastové částice, které se po smytí dostávají do vody a tak škodí přírodě a zvířatům. Poslední výzkum odhalil, že se plastové částice vyskytují i v české pitné vodě. Mohou tak proto uškodit i nám.

Etiketa sprchového mléka vyobrazuje karetu ve svém přirozeném prostředí. Právě ta je jedním z mořských živočichů, který se potýká s problematikou mikroplastů nejvíce.

Přemýšleli jsme, jak mikroplasty nahradit. Spojili jsme proto síly s kolegy z NAFIGATE Corporation.

Ti nám představili přírodní polymer P3HB, který se ve vodě zcela rozloží a má stejné peelingové účinky jako plastové částice. Bez dlouhého přemýšlení jsme ho začali přidávat do našeho sprchového mléka.

Coconut Peeling Milk má nádhernou kokosovou vůni. Obsahuje mandlový olej, který zanechá vaši pokožku sametově hebkou a hydratovanou

Doufáme, že si naše sprchové mléko oblíbíte. Pomáhá nám učinit další krok ve výrobě šetrné kosmetiky — nejen k vám, ale i k přírodě.


Zaujaly vás naše novinky? A jak se vám líbí nová identita? Napište nám na Facebooku.

Mohlo by vás zajímat

Kategorie

„Skončit s výrobou kosmetiky, které lidé věří, to by mi přišlo jako zrada našich zákazníků,” říká zakladatel NAFIGATE Cosmetics Ondřej Mynář

Co zakladatele NAFIGATE Cosmetics Ondřeje Mynáře přitáhlo ke kosmetice a proč věří tomu, že i tento obor lze kombinovat s vědou? Přečtěte si rozhovor o nelehké cestě české značky.

„Naši českou kosmetiku sama zkouším, díky tomu znám přesně její účinky,” pochvaluje si Veronika Gebauerová ze zákaznické podpory

Veronika Gebauerová posílila NAFIGATE Cosmetics tým teprve nedávno. S produkty, značkou a filozofií se ale sžila na první vyzkoušení. Zjistěte, čím si Veroniku ze zákaznické podpory česká kosmetika získala.

„Alespoň základní kosmetické přípravky by měly být stejně samozřejmé, jako třeba zubní pasta,” doporučuje kosmetička Lucie Urbánková

Vzpomínáte si na své první experimenty s kosmetikou? U mě to začalo pořizováním různých přípravků na akné. Chtěla jsem zkoušet hlavně produkty z televize a reklam. První pokusy ale nedopadly dobře.