Reklamace

V případě jakýchkoliv problémů se zásilkou nebo produktem Vám rádi poradíme na zákaznické lince +420 733 144 437 nebo na e-mailu info@nafigatecosmetics.cz. S Vaší reklamací Vám pomůže Helena Palicová. Reklamaci vyřídíme do 4 pracovních dnů a rádi Vám vrátíme peníze, pokud nebudete spokojeni.

Jak postupovat při reklamaci?

Objednané zboží můžete reklamovat přímo na naší pobočce v Ostravě:

NAFIGATE Cosmetics, a.s.

28. října 1142/168,

709 00 Ostrava

Vyplníme spolu reklamační formulář a dohodneme se na všech detailech reklamace.

Reklamace zboží přes internet

Vyplňte reklamační formulář, který si stáhnete zde a zašlete nám ho vyplněný na e-mail info@nafigatecosmetics.cz. Ozveme se Vám zpět a vyřešíme společně detaily reklamace.

Kdy dostanu nové zboží?

Pokud bude reklamace v pořádku, nové zboží Vám zašleme do 4 pracovních dnů ode dne, kdy Vám potvrdíme přijetí reklamace.

Kdy dostanu zpět peníze?

Pokud bude reklamace v pořádku, zašleme Vám peníze do 12 pracovních dnů ode dne, kdy Vám potvrdíme přijetí reklamace

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz