Testování na zvířatech v Evropské unii odzvonilo

Zpět

Často se nás ptáte, jestli naši kosmetiku testujeme na zvířatech. Tak tady je odpověď: netestujeme. Evropská unie to totiž zakazuje. Ale to není jediný důvod.

Testování na zvířatech je v EU nelegální už od roku 2009

Určitě si všichni vybavíte nehezké obrázky z testování kosmetiky a léčiv na zvířatech. Oběťmi nehumánního zacházení jsou obvykle krysy, myši, králíci, ale i opice, prasata a jiná stvoření.

Bojovníci za práva zvířat slavili velký úspěch, když v roce 2009 Evropská unie testy na němých tvářích zakázala. A ještě větší, když v roce 2013 ukončila i dovoz produktů testovaných na zvířatech.

S takovými opatřeními souhlasíme. Dlouhodobě usilujeme o to, aby NAFIGATE kosmetika byla co nejšetrnější a odrážela naše hodnoty.

Naštěstí lze vyrábět šetrnou kosmetiku i bez testování na zvířatech. Víme o tom své.

Ani jedna látka, se kterou pracujeme, se na zvířatech netestuje

V NAFIGATE můžeme s hrdostí říct, že ani jedna jediná látka, ze které vyrábíme naši kosmetiku, žádným zvířatům neubližuje. A tak to chceme rozhodně i do budoucna.

Své produkty testujeme a vyrábíme s láskou k vám i s láskou ke zvířatům a přírodě.

Jak tedy testujeme naši kosmetiku?

Každý produkt nejprve testujeme sami na sobě. Dále spolupracujeme s kosmetičkami, které produkty zkouší a vzorky nabízí i svým klientkám. Díky takovému postupu získáme velké množství zkušeností a názorů. Jakmile zaznamenáme jakékoliv obtíže, jde produkt zpátky do vývoje a složení upravujeme tak dlouho, dokud není vše bez chybičky.

Jakýkoliv kosmetický přípravek musí také před uvedením na trh projít bezpečnostní zkouškou. A teprve pak se dostává vytříbený produkt k vám. Jen tak se nám daří vyrábět kosmetiku, která je šetrná k vaší pleti i přírodě.

Mohlo by vás zajímat

Kategorie

Šetrná opalovací emulze: jak pracujeme s celosvětovým unikátem

Když jsme se rozhodli, že uvedeme produkt se zbrusu novým materiálem, bylo nám jasné, že proces s sebou ponese mnoho výzev. Přečtěte si, jak ladíme a testujeme opalovací emulze s přírodním polymerem P3HB.

Ředitel NAFIGATE Cosmetics sdílí postřehy z italského kosmetického veletrhu

V půlce března se uskutečnila jedna z nejprestižnějších kosmetických akcí v Evropě. Veletrh Cosmoprof přilákal přes 200 000 návštěvníků a více než 2 000 vystavovatelů. Ondřej Mynář, ředitel NAFIGATE Cosmetics, se zde rozhodl načerpat inspiraci. Přečtete si, co si z veletrhu odnesl.

Víme, jak nejlépe připravit pokožku na léto plné slunce

Opalovací přípravky máme nachystané. Klobouky čekají v šatníku a sluneční brýle na botníku. Horké letní dny jsou tady. Před sluněním je ale důležité vědět, jak se na léto správně připravit. A i sluneční záření nám k tomu pomůže.