V případě jakýchkoliv problémů se zásilkou nebo produktem Vám rádi poradíme na zákaznické lince +420 733 144 437 nebo na e-mailu info@nafigatecosmetics.cz. S Vaší reklamací Vám pomůže Iveta Žvaková. Reklamaci vyřídíme do 4 pracovních dnů a rádi Vám vrátíme peníze, pokud nebudete spokojeni.
Jak postupovat při reklamaci?
Objednané zboží můžete reklamovat přímo na naší pobočce v Ostravě:
NAFIGATE Cosmetics, a.s.
28. října 1142/168,
709 00 Ostrava
Vyplníme spolu reklamační formulář a dohodneme se na všech detailech reklamace.
Reklamace zboží přes internet
Vyplňte reklamační formulář, který si stáhnete zde a zašlete nám ho vyplněný na e-mail info@nafigatecosmetics.cz. Ozveme se Vám zpět a vyřešíme společně detaily reklamace.
Kdy dostanu nové zboží?
Pokud bude reklamace v pořádku, nové zboží Vám zašleme do 4 pracovních dnů ode dne, kdy Vám potvrdíme přijetí reklamace.
Kdy dostanu zpět peníze?
Pokud bude reklamace v pořádku, zašleme Vám peníze do 12 pracovních dnů ode dne, kdy Vám potvrdíme přijetí reklamace.