Nové objednávky, telefonáty, e-maily, ale i účast na veletrhu, příprava školení nebo testování nových produktů. Veronika Gebauerová, jejíž jméno znáte ze zákaznické podpory, se nikdy nenudí. Nahlédněte do zákulisí NAFIGATE a pojďte s Veronikou strávit jeden den.
Přemýšleli jste někdy nad tím, kdo vlastně vyřizuje vaši objednávku kosmetiky? V NAFIGATE je to Veronika, jejíž kancelář najdete hned za recepcí našich prostor v centru Ostravy. Strávili jsme s kolegyní jeden den, abychom poznali, co všechno její práce obnáší.
Ráno začíná objednávkami
Je chvíli po půl osmé a s Veronikou se potkáváme v kuchyňce, kde si připravuje čaj předtím, než začne vyřizovat první objednávky. „Abychom objednávky odesílali do druhého dne, vyřizuji je všechny hned ráno. Kolegyně je pak zabalí a ještě před obědem je předáváme kurýrovi z dopravní společnosti,“ vysvětluje Verča.

Každé nové zákaznici navíc Veronika pošle uvítací dopis, ve kterém vysvětluje všechny výhody kosmetiky NAFIGATE. „Vyřízení objednávek vyžaduje pekelné soustředění,” popisuje s úsměvem, „mnohdy objednávku měníme a upravujeme, a proto musím mít ve všem perfektní pořádek.“
Péče od dopoledne až do večera
Jen co Veronika připraví objednávky, pouští se do vyřizování e-mailů. Odpovídá na dotazy, na které se zákaznice nejčastěji ptají:
- Kolik procent kyseliny hyaluronové obsahuje kosmetika NAFIGATE?
- Jak v kosmetice fungují nanovlákna?
- Kde si můžu kosmetiku vyzvednout osobně?
Vedle toho Veronika u naší farmaceutky Žofie zjišťuje odpovědi na specifické otázky týkající se onemocnění pleti nebo přesných vlastností jednotlivých složek kosmetiky.
Mezi e-maily, kterých Verča vyřídí třeba i desítky denně, zvedá telefony a odpovídá na chatu i Facebooku.
„Jsem neustále k dispozici a když náhodou hovor nestihnu vzít, volám obratem zpět. Na chatu i na Facebooku reaguji za pár minut. A nově se se mnou zákaznice mohou setkat i ve facebookové skupině jen pro kosmetičky,“ popisuje Veronika.
Po obědě je čas na zlepšování
Jen co s Verčou a dalšími kolegyněmi sníme oběd, začíná porada, na které se seznamujeme s plánovanými novinkami. Obchodnice Jana nám předává zkušenosti kosmetiček a zajímavosti z terénu.
Domů si Veronika odnáší několik vzorků kosmetiky, kterou všichni v NAFIGATE poctivě testujeme. „Díky tomu dokážu každé zákaznici popsat, jak se který přípravek roztírá. A také sama na sobě vidím, jak skvěle naše kosmetika účinkuje,“ pochvaluje si Veronika.

Každý v NAFIGATE testuje kosmetiku a zkouší všechny novinky.
Odpoledne připravují Veronika aproduktová manažerka Helena informační letáky pro blížící se veletrh a zajišťují všechny detaily k tomu, aby prezentace na stánku proběhla bez komplikací.
Mezitím Verča několikrát odběhne na recepci, kde se setká se zákaznicemi, které si přišly osobně vyzvednout svoji objednávku. „Vždy prohodíme pár slov a třeba i společně vybereme další produkt, který může zákaznice vyzkoušet,“ vysvětluje Veronika. „Často také ukazuji, jak nejlépe aplikovat nejoblíbenější produkt NAFIGATE – nanovlákennou podoční masku Nano Eye Lift doplňuje.
Před koncem pracovní doby vyřídí Veronika poslední e-maily a do kalendáře zapisuje další akce a školení, kterých se zúčastní.
Tento týden nás čeká teambuilding a v květnu vyrážím na konferenci o zákaznické péči, od které si slibuji, že načerpám spoustu nových poznatků a nápadů, jak o zákazníky pečovat ještě lépe,“ popisuje Verča.
Po čtvrté odpolední se Veronika připravuje k odchodu. Vypíná počítač, loučí se s kolegy a balí si telefon, aby mohla na dotazy reagovat i později odpoledne.

Veronika Gebauerová za rok pečuje o víc než dva tisíce zákazníků.
Když se loučíme, má chvíli času, aby odpověděla na otázku, co jí na práci baví nejvíc. „Nikdy se nenudím a neustále zkouším něco jiného. Navíc dělám to, co mě naplňuje – pomáhám ženám v cestě za krásou,“ uzavírá Veronika s úsměvem.